.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش استاندار سابق مازندران به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات
شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند. استاندار سابق مازندران ....

 

شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود  احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند.

سيدعلى اكبرطاهايى استاندار سابق مازندران و پیر استانداران کشور نیز در یاداشتی خطاب به اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی نژاد به این اقدام واکنش داد.

 

به گزارش شمال نیوز، متن نامه طاهایی بشرح زیر می باسد.

 

جناب مشايى - جناب دكتر احمدى نژاد

 

سلام عليكم احتراماً شكستن قلب نازنين رهبرعزيز و عدم توجه به توصيه خيرخواهانه معظم له ، بهيچوجه ، نماد حريت وشجاعت وخردوزى وعقلانيت وولايتمدارى نبوده ونخواهد بود . مرحوم اية الله آذرى قمى ، درارتباط باتوصيه خيرخواهانه امام راحل ، موضوع مولوى و ارشادى رادر دوره سوم مجلس كه اينجانب نيز درآن دوره بعنوان نماينده تنكابن و رامسر و عباس آباد توفيق انجام وظيفه داشته ام ، مطرح نمود. لكن رهبر بزرگوار كه آنزمان مخاطب اصلى امام امت و در جايگاه رييس جمهور انجام وظيفه مى فرمودند، درحاليكه قانونآ مرجع پيشنهاد دهنده وتصميم گيرنده ، بوده اند به مصلحت انديشى امام راحل مؤدبانه ومتعبدانه ، حرمت گذارده و تبعيت نمودند .

خداى متعال به بركت ادب و تعبد ايشان ، خلعت جانشينى امام راحل را به معظم له ، عطا فرمود . تبعيت رييس جمهور وقت از مصلحت انديشى امام راحل موجب يأس دشمنان خارجى وداخلى امام و انقلاب اسلامى و افزايش احترام و محبوبيت ايشان و ناكامى و قطع طمع ورزى رسانه هاى استكبارى و صهيو نيستى،گرديد.

اقدام شما برخلاف پندارتان ، موجب تفرقه در خانواده بزرگ انقلاب و آزردگى دوستان گرديد و در خانواده دوستان رسانه هاى صهيونيستى واستكبارى شائبه كاهش نفوذ فكرى امامت انقلاب اسلامى ايران در ميان ارادتمندانش واميد به شكاف در ميان طرفداران و پيروان ولايت فقيه را القاء نموده است.

ان الله يحب الذين يقاتلون فى سبيله صفاً كانهم بنيان مرصوص ان الذكرى تنفع المؤمنين اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا

 

سيدعلى اكبرطاهايى


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 25 فروردين 1396
....... آقای طاهایی مثل اینکه خبر حقوق های نجومی به گوشت نخورده که چطور بیت المال رو غارت میکنن
عاشقان امام و رهبری 25 فروردين 1396
جناب طاهائی عزیز نه تنها مازندران بلکه ایران و انقلاب و عاشقان انقلاب و امام انقلاب اسلامی و همه پیروان علی زمانه (ع)به شما میبالند.
سلطان 24 فروردين 1396
آقای طاهایی بی زحمت اظهار نظر نکنید.هرکی دوس داره تو انتخابات شرکت کنه.به توچه...مردم باید انتخاب کنند...
م 24 فروردين 1396
هرچند ميپندارم شما دوست عزيز نصايح و متون اينجانب را هيچ وقت در نظرات قرارنداده ايد اما چند نكته اي عرض ميكنم.
اقاي طاهايي شما كه سوگلي تمام دولت ها بوده نميتوانيد ادعا كنيد كه دوست ميپنداريد يا جزءدوستانيد لذا ابتدا موضع خود را مشخص كنيد سپس ارائه نظر نماييد
٢.كجاي حضور ايشان مغايرت با فرمايشات مقام معظم له داشته اين كه صلاح ايشان و جامعه نيست مغايرت بر حضور دارد؟
٣.كيست از اين دوستان حاضر كه توانايي برملا نمودن مشكلات جامعه اي كه اقاي رئيس بوجود اورد را داراي باشد
٤.بنظر نمياييد شما مرجع تر و عالم تر از شوراي نگهبان باشيد
٥.غربال روزگار خود ميداند چگونه غربال كند. من الله توفيق
٤.
علی 25 فروردين 1396
آقای سلطان قدری مودب باش. البته که مردم انتخاب می کنند نه رهبر !اما در قانون التزام به ولایت یکی از شروط ریاست جمهوری است .وقتی رهبری فرمودند صلاح نیست شما وارد شوید این ثبت نام و ورود به عرصه چه معنی دارد. رهبری چیزهایی می دانند که تو امثال تو و من بی خبریم و این 27 سال زعامت و هدایت و رهبری ایشان این امر را به خوبی نشان داد. فکر نکن این مطالب را یک مخالف از گذشته و حال احمدی نژاد می نویسد . بکله خودم کسی هستم که سه بار به ایشان رای دادم و طرفدارش بودم بخاطر ولایت و نظام اما امروز ایشان را در این مسیر نمی بینم البته به زعم خودم .و اگر در زمان استانداری جناب آقای طاهایی بودید و مواضعش و حمایتهایش را از احمدی نژاد و مشایی می دیدید متوجه می شدید که مهم رهبری است اصل رهبری است و اطاعت از ایشان و بقیه در طول آن قرار دارند و ملاک حمایت از افراد به این است که در خط رهبری باشند.
بسم رب الشهدا 25 فروردين 1396
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه آقای طاهایی مثل همیشه باصلابتی خدا حفظت کنه
نا شناس 26 فروردين 1396
درود بر طاهایی بزرک مرد وبزرگ زاده ،جانا سخن از زبان ما می گویی
امیر 26 فروردين 1396
حیات سیاسی احمدی نژاد تمام شد
نا شناس 26 فروردين 1396
آقای طاهایی بنده یک محمود آبادی هستم شما افتخار مازندران هستید.البته آقای رو حانی هم کار خاصی نکرد .تمام دنیا به نخبگانشان میبالند در دوره احمدی نژاد شکسته شد .فرهنگ جامعه شد توهین .به راحتی میاییم توهین میکنیم ضمن این که اعتقاد دارم مقصر اصلی خود مسئولین هم بودند. این همه توهین هایی که رسانه های بیگانه در مورد امام راحل یا حضرت آقا کردند ولی هیچ وقت جواب که میخواستند نگرفتند یعنی عملکرد این دو بزرگوار طوری بود که هیچ گونه توهینی خصوصا مسائل مالی را مردم باور نکردند منظورم اینه که این مسئولین هم بابد طوری رفتار میکردند که این شائبه ها را مردم قبول نمیکردند.ولی ..... باز صلاح نبود این بچه بازی در رسانه ملی انعکاس یابد
من 26 فروردين 1396
قبول دارم و از آقای طاهری همایت می کنم . آقای احمدی نجاد دچار منیت و تکبر شده که نشات از همنشینی و مشاوره یاران جاهل ایشان می باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.